יום שלישי, 7 באוגוסט 2012

30 ואהבה!


לא פוסט על ט"ו באב אלא סתם קפץ לי השיר עשרים פלוס לראש כשחשבתי על סיכום פרויקט 30 הכרטיסים... אז קבלו אותם בטור ישר - המקבץ הסוגר של פרויקט הכרטיסים. אמנם באיחור כי כבר נכנסנו לחודש אוגוסט אבל גם הפרויקט עצמו נדחה מס' פעמים (והיה אמור להיות ביוני, בגלל זה יש סה"כ 30 כרטיסים ולא 31...). לא אלאה ולא אפרט אחד אחד, רק אציין שהפרוייקט הושיב אותי סופסוף ליד שולחן היצירה והכריח אותי קודם כל להשתמש ב-המון חותמות! המון שאריות! ולהמציא המון כותרות! (הרי לא הגיוני להכין 30 כרטיסי יום הולדת...) ועכשיו יש לי מקבץ שלם של כרטיסים לכל עת וצורך.




























הרבה דברים חדשים רוחשים עכשיו בבלוגים, בינהם בלוג אתגרים חדש של מקבץ יוצרות מקסימות, משקיעניות וכיפיות. הבלוג נקרא יוצאות מהקווים וכדאי מאוד להתחיל לעקוב אחריו. אני מקווה שהבלוג יהיה הטריגר הבא שלי להתמיד ביצירה ובבלוג של עצמי... בין היוצרות יש את מומין- מיטל, שמטפחת באדיקות בלוג יצירה מושקע אשר חוגג יום הולדת 4!!! לרגל מאורע היא מחלקת ערכה מלאה חומרי יצירה תוך שהיא מעודדת את המשתתפים לעשות מעשים טובים! יוזמה מבורכת! אז כבר כמה זמן ששמתי עין על פרויקט מקסים שנקרא "קלמר לכל ילד". מס' נשים שאוספות קלמרים וציוד לקלמר לקראת שנת הלימודים לכל מיני תלמידים שזקוקים לכך. יוזמה מקסימה שבאמת לא דורשת הרבה מאמץ וטרחה (ואת זה אני אומרת מבלי שעוד יש לי ילדים בגיל בית ספר ולכן אני לא ממש ב"סצינה" של קלמרים ועניינים כאלו....). אז השנה נראה לי שהפרויקט כבר ממש הגיע לקיצו אבל תיכנסו ותירשמו אליהם בפייסבוק ולקראת שנה הבאה או פרויקטים נוספים תקבלו תזכורת ותוכלו להשתתף גם.

ועוד משהו נחמד. הבלוגים (של היצירה כמובן..) רוחשים וגועשים סביב טרפת הוואשי טייפ - מעין סלוטייפ צבעוני במרקם נייר שאפשר פשוט לעשות איתו הכל. אז תראו איזה שדרוג נחמד, לקראת שנת הלימודים! קניתי חבילת עפרונות רגילה (העפרונות הצהובים סטנדרטיים) ועטפתי כל אחד מהם בוואשי טייפ. העפרונות קיבלו אחלה שדרוג במינימום עלות (בטוחה שזה זול יותר מאשר לקנות עפרונות מותג) ואת העפרונות המצופים הוספתי לחבילות ששלחתי לפרויקט "קלמר לכל ילד" (אפשר לראות בערכה מצד שמאל) מומלץ בחום :) 









6 תגובות:

זהבית שקד אמר/ה...

כל הכבוד על המקבץ כרטיסים!

זהבית שקד

מומין אמר/ה...

כל הכבוד על הפרויקט!
והקלמרים שלך יכולים להיכנס לבלוגולדה שלי :-)
http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?EntryId=2345618&r=1

אביבית אמר/ה...

לי-אור יקירתי- גיליתי אותך!!
הגעתי אלייך דרך זהבית שקד, דיפדפתי הרבה עד שראיתי תמונות והבנתי שזו אכן את, את ממש ממש מוכשרת,
לא מבינה איך לא הגעתי אלייך קודם,
נראה שאת עושה הרבה דברים בחייך, מעריצה אותך שאת מצליחה לשלב הכל יחד!!
שמחתי...אביבית אברמוביץ (סיידה) מ"ידידים".

ל בריבוע אמר/ה...

אביביתתת, מה העיניינים?? :-) איזה כיף לשמוע ממך!
כנראה שאני לא מצליחה לשלב הכל, כבר הרבה זמן שלא הכנתי כלום אבל ילדתי לפני שבועיים אז אולי זו ההזדמנות בחופשת לידה לחזור לעניינים :-)

ל בריבוע אמר/ה...

אביביתתת, מה העיניינים?? :-) איזה כיף לשמוע ממך!
כנראה שאני לא מצליחה לשלב הכל, כבר הרבה זמן שלא הכנתי כלום אבל ילדתי לפני שבועיים אז אולי זו ההזדמנות בחופשת לידה לחזור לעניינים :-)

אביבית אמר/ה...

מזל טוב!!!
ברור שלא תצליחי אם לפני שבועיים ילדת, איך את מרגישה?
נכון שהילדים החמודים שלנו עושים ממש חשק ליצור ולראות דברים יפים?!
שתזכו להרבה רגעים מרגשים ומצחיקים יחד, והרבה בריאות- תמיד!